Jak dobre jedzenie wpływa pozytywnie na jakość życia?

0
38
Przepisy na zdrowe posiłki

Jak dobre jedzenie wpływa pozytywnie na jakość życia?Wszyscy znamy zwrot „Jesteś tym, co jesz” i rzeczywiście jest to prawda. Co spożywamy, zarówno pozytywnie, jak i negatywnie, w naszym organizmie, ponieważ przenosi się on na nasz wygląd, energię i funkcjonowanie organizmu. Ważne jest, aby zwracać szczególną uwagę na swoje posiłki i styl życia, więc oto kilka wskazówek dotyczących zdrowego odżywiania, a także smacznych przepisów, które są łatwe do zrobienia.

Utrzymuj dietę bogatą w błonnik. Pozwoli to zapobiec zaparciom, utrzymać mikroflorę okrężnicy i kontrolować otyłość. Zapewnia także objętość diety, co daje uczucie pełności i zmniejsza wchłanianie glukozy, cholesterolu i kwasów żółciowych. Warzywa, orzechy, owoce i zboża będą podstawą diety z błonnikiem. Przykładem tego jest owies, zboże, które stanowi źródło tanich białek o wysokiej zawartości błonnika, jak proponuje Hiszpańska Fundacja Żywienia.

Przepisy na zdrowe posiłki

Przepisy na zdrowe posiłkiZetrzeć jabłko i podgrzać na średnio wysokiej temperaturze owsiance aż do tosty. Dodaj wodę i starte jabłko i pozwól mu się zagotować. Mieszaj przez 10 minut na małym ogniu. Po 15-20 minutach dodać słodzik i cynamon, ponieważ jabłka będą delikatne, a owies będzie gruby. Przykryj każdą porcję dwiema łyżkami jogurtu.

Obejmuje białka w diecie. Białka są odpowiedzialne za odnowę i naprawę tkanek, dostarczają organizmowi energii, eliminują marnotrawstwo, regulują ciepło ciała i wzmacniają układ odpornościowy. Ponadto jego konsumpcja jest niezbędna do diety bogatej w żelazo. Według ustalonej przez Narodową Bibliotekę Medycyny USA można uzyskać białka:

  • mięsa
  • nabiał
  • orzechy
  • niektóre ziarna

Grzyby, rośliny strączkowe, soja i ryby są smacznymi alternatywami, które są częścią bogatej w białko diety.

Białka w diecie

Białka w diecieBiałka są odpowiedzialne za odnowę i naprawę tkanek, dostarczają organizmowi energii, eliminują marnotrawstwo, regulują ciepło ciała i wzmacniają układ odpornościowy.

Ponadto jego konsumpcja jest niezbędna do diety bogatej w żelazo.

Według ustalonej przez Narodową Bibliotekę Medycyny USA można uzyskać białka:

  • mięsa
  • nabiał
  • orzechy
  • niektóre ziarna

Jednak jest to również ważna opcja utrzymania diety bezglutenowej. Większość ludzi, którzy nie spożywają żywności z glutenem, ma nietolerancję i wrażliwość. W takim przypadku wskazane jest spożywanie żywności pochodzenia naturalnego i eliminowanie przetworzonych produktów.

Utrzymuj zdrową i bezglutenową dietę poprzez spożywanie:

  • Kukurydza, komosa ryżowa, proso, ziemniaki
  • Surowe owoce i orzechy
  • Warzywa, warzywa i naturalne warzywa
  • Jogurty i twaróg
  • Świeże mięso i ryby, jaja

Zmniejszenie spożycia sodu Sód jest jednym z podstawowych składników mineralnych, które należy uwzględnić w zdrowej diecie, jednak konieczne jest kontrolowanie jego spożycia ze względu na ryzyko wystąpienia wysokiego ciśnienia krwi. Dieta obniżająca poziom cholesterolu pozwala zwalczać nadwagę, otyłość, cukrzycę i choroby serca.

Zawartości produktów

Zawartości produktówW przeciwieństwie do tego, co się powszechnie uważa, niektóre produkty mają wysoką zawartość sodu, ale nie są słone, podobnie jak zboża i ciasta. Z tego powodu konieczne jest zwrócenie uwagi na etykiety informacji żywieniowych przed spożyciem produktu.

Zawiera żywność o wysokiej zawartości cynku. Według Narodowej Biblioteki Medycznej Stanów Zjednoczonych cynk stanowi niezbędny pierwiastek śladowy dla systemu obronnego organizmu, czyli układu odpornościowego. Bierze udział w podziale i wzroście komórek, a także w gojeniu ran i metabolizmie węglowodanów.

Dieta bogata w cynk obejmuje:

  • ostrygi
  • wołowina i drób
  • ser
  • orzechy laskowe, migdały i orzeszki ziemne

Pamiętaj – pij wodę Pamiętaj, aby pić wodę. Woda jest Twoim źródłem nawodnienia i umożliwia prawidłowe funkcjonowanie całego ciała. Zdrowa dieta obejmuje również to, co pijesz. Woda pitna zamiast słodkich napojów, napojów alkoholowych lub wysokiej zawartości kofeiny sprzyja organizmowi.

Inna opcja, choć inna to dieta alkaliczna. Ta technika poszukuje równowagi w ciele w oparciu o pH, dzięki czemu działa harmonijnie i pozwala na utratę wagi. Składa się z spożywania pokarmu uzyskując alkaliczność 7,4.

Zastosuj te wskazówki na co dzień, dzięki czemu staniesz się zdrową osobą i bez wątpienia poprawisz jakość swojego życia! Wiem, co jesz i troszczysz się o swoją sylwetkę!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here